U nás se stále něco děje

Díky velkorysosti MČ Praha 3 budeme od září v nových prostorech. Městská část nám nabídla celé patro v ZŠ Jaroslava Seiferta na adrese Vlkova 31, Praha 3. Těší nás to zejména proto, že budeme moci naši školu Spolu růst dále rozvíjet dle našich představ a potřeb a nebudeme limitováni místem. Navíc okolí školy nabízí spoustu příležitostí ke školnímu...

Nemáte ještě jasno, do jaké školy od září zapsat své dítě? Pořád jste nenašli školu snů? Přijďte se k nám podívat. Zápis už sice proběhl, ale pořád ještě zbývá pár míst do naplnění kapacity první třídy, kterou otevíráme v září 2019. Domluvte si schůzku s ředitelem školy Martinem Šimáčkem a podívejte se do sekce Zápis do 1. třídy,...

Jelikož se dobře známe a děti jsou jedna parta, vyjeli jsme s nimi na dvoudenní výlet do Ekologického centra ve Vlašimi. Po zabydlení nás zdejší ošetřovatel s odborným výkladem provedl po jejich ParaZoo. Odpoledne jsme měli zajištěn úžasný program Od zrníčka k chlebíčku. Děti se dozvěděly mnohé o obilí a jeho zpracování a...

Otevíráme novou první třídu a nabízíme možnost (kdykoli) naskočit k našim prvňáčkům a druháčkům (od září 2019 i k třeťáčkům).

Nemáme klasické dny otevřených dveří, protože u nás jsou dveře po domluvě otevřené stále. Stačí si dojednat konkrétní termín a přijít se podívat, jak to u nás chodí. Nabízíme úterý nebo středu v čase od 9 do 12 hodin.

Děti si pod vedením průvodkyň připravily krásné pásmo koled, básniček i prezentace dovedností, jako je zpěv či čtení. Před besídkou děti vlastnoručně vyzdobily třídu a rodiče, babičky a dědečkové donesli vlastnoručně vyrobené cukroví. Odpoledne se velmi povedlo a my děkujeme všem účastníkům za vytvoření milé atmosféry a podporu dětí v jejich prvním...

Strávili jsme odpoledne s dětmi, jejich rodiči a dalšími rodinnými příslušníky, abychom se připravili na adventní čas. Za zvuku koled a prvních kousků cukroví jsme vytvořili věnce a svícny, které nám budou tuto společnou a příjemnou chvíli připomínat.

Slovní hodnocení a portfolia poskytují daleko celistvější představu o tom, jak se dětem ve škole daří, než známky. Navíc je to proces, který je partnerský, nikoho s nikým neporovnává a všichni jsou si na jeho konci vědomí svých kvalit i toho, na čem je dobré zapracovat.